Rantplanket

Här kan du posta det som inte passar in i någon av dom andra kategorierna.
Användarvisningsbild
Poplopsipo
Normal Modo

Re: Rantplanket

Inläggav Poplopsipo » tis 18 mar 2014, 02:32

Aioli skrev:Jag vet inte vad det är med mig och konstiga sjukdomar/men/skador, men det här tar nog priset.

Jag har fått någon skada på balansorganet i mitt ena inneröra. Den vätska som ska flyta i det har från vad jag förstår av doktorns förklaring blivit tjockare än vanligt, möjligen på grund av virus, och den flyter därav inte så som den ska.

På ren svenska så roterar hela världen konstant åt vänster, och det hela är fruktansvärt obehagligt.

Edit: Hahahaha, det verkar kunna ta dagar eller veckor att läka och i vissa fall kan det till och med ta månader.

Kul najs.

Edit 2: Det är åtminstone bättre idag än det var igår, med lite tur kanske jag snart kan ställa mig och ta dom 5 stegen till köket utan att känna mig halvt spyfärdig. Haha najs.

Trevligt.

Det här lät inte bra alls, har bara upplevt något liknande några timmar under ett migränanfall.

Du får allt krya på dig, bara onödigt att vara sjuk.

Om du roterar huvudet åt höger när du försöker gå, kommer du längre då? /baka
Bild
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Re: Rantplanket

Inläggav saiyoucho » tor 05 jun 2014, 04:20

Momentet när man inser att man just klickade på "markera alla kategorier som lästa" på framsidan av forumet medan man håller på att gå igenom allt. FML. Om det ändå hade funnits en undo funktion för det inbyggt.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~

Återgå till "Annat"