Angående en mod i tails tråden

Håll koll på information och läs igenom forumreglerna.
Nyheter finns också på frontsidan http://www.touhou.nu
Adauchi
Ghost
Kontakt:

Re: Angående en mod i tails tråden

Inläggav Adauchi » fre 20 jul 2012, 12:44

men du kanske inte har tillräckligt stort seende av helhets bilden för att göra dom.

Det ligger nog mer sanning i det här än jag är bekväm med.

Definitely cool.
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inläggav saiyoucho » fre 20 jul 2012, 19:49

The-Core skrev:Som jag sa så har jag mina anledningar att tycka illa om Touhou.nu, men det är för det mesta gamla sår, då jag varit med långt innan forumet ens skapades, som rivs upp och får mig att tänka till lite på vad jag tycker i såna här situationer. För det mesta tycker jag att det är trevligt, och jag vill lika mycket som andra att alla ska komma överens, men vissa personer går helt enkelt inte ihop.
Kort sagt kan man väl säga att det var lite från kolumn A och lite från kolumn B.

Jag kan fullt ut hålla med om att det varit en mängd problem tidigare innan forumet skapades och så. Det är inget jag tänker varken förneka eller bortförklara, men jag vill däremot påpeka att det nu var rätt länge sedan och att alla som varit inblandade förmodligen har tänkt över många saker under åren.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Användarvisningsbild
The-Core
QED「Ripples of 495 Years」

Inläggav The-Core » fre 20 jul 2012, 20:13

saiyoucho skrev:
The-Core skrev:Som jag sa så har jag mina anledningar att tycka illa om Touhou.nu, men det är för det mesta gamla sår, då jag varit med långt innan forumet ens skapades, som rivs upp och får mig att tänka till lite på vad jag tycker i såna här situationer. För det mesta tycker jag att det är trevligt, och jag vill lika mycket som andra att alla ska komma överens, men vissa personer går helt enkelt inte ihop.
Kort sagt kan man väl säga att det var lite från kolumn A och lite från kolumn B.

Jag kan fullt ut hålla med om att det varit en mängd problem tidigare innan forumet skapades och så. Det är inget jag tänker varken förneka eller bortförklara, men jag vill däremot påpeka att det nu var rätt länge sedan och att alla som varit inblandade förmodligen har tänkt över många saker under åren.

Ja, det är klart att det är så och det tycker jag känns helt underbart!
Dock har jag en tendens att bli arg när jag tänker på det, både på mig själv och de andra.
Ska försöka att inte låta det göra mig lika upprörd tills nästa gång!
Bild

Återgå till "Regler & Information"