New Year Celebration!
- Sodamachine
- Remu Bombhax
Re: New Year Celebration!
var ganska trångt att sova med 6 pers, en person fick sova på golvet, men det var ruskigt roligt!
*Fick sova på golvet*
I still dont regret coming =D
Nac0n skrev:*Fick sova på golvet*
Skäms nästan lite för att jag hittade en plats att sova på istället för golvet under andra natten.
But awesome was awesome! :D

Var riktigt nice, kan beskrivas som en vanlig meetup fast med en extra dag och en massa explosioner (och pizza för att inte nämna all ost)
Ska äntligen ta och införskaffa en luftmadrass så att man slipper ha dåligt samvete för att man sover på en madrass medan andra sover på golvet.
Ska äntligen ta och införskaffa en luftmadrass så att man slipper ha dåligt samvete för att man sover på en madrass medan andra sover på golvet.
Haha, som den gången på proxxi då jag fick den briljanta idén att hoppa ner från stolen för att det skulle vara "skönare" på golvet...ja ett tag kanske det var det :P No more.

Pizza, ost och touhou låter ju awesome. Själv vart det mest öl, fyverkeri och lite halv-kul/halv-tråkigt folk. *grumble, grumble* Jag skulle fan säkert kunna komma en dag sent till världens undergång.
En enorm meteor håller på att träffa jorden. Man ser den på himlen, man har vetat om den i flera veckor. Och så när det ska ske - alla har samlats för att beskåda undergången - då råkar jag försova mig och överlever på något jädra vänster. När jag vaknar drar jag ut, å bara "Hey guys! Nu är jag här!" ...ser allt annat helt förstört, alla döda och bara: "Ame vafan... jag ställde ju väckarklockan!"
That's me in a nutshell.
Och sova på golv är ingenting för en riktig viking! På Närcon för två år sedan, hade jag inte hunnit få med underlag. Så jag sov bara på min jacka, extra kläder och hade ryggsäcken som kudde. Kände mig som en riktig boss-lodis! <3
En enorm meteor håller på att träffa jorden. Man ser den på himlen, man har vetat om den i flera veckor. Och så när det ska ske - alla har samlats för att beskåda undergången - då råkar jag försova mig och överlever på något jädra vänster. När jag vaknar drar jag ut, å bara "Hey guys! Nu är jag här!" ...ser allt annat helt förstört, alla döda och bara: "Ame vafan... jag ställde ju väckarklockan!"
That's me in a nutshell.

Och sova på golv är ingenting för en riktig viking! På Närcon för två år sedan, hade jag inte hunnit få med underlag. Så jag sov bara på min jacka, extra kläder och hade ryggsäcken som kudde. Kände mig som en riktig boss-lodis! <3
=O!!!
- saiyoucho
- Pepsi Osbourne
- Kontakt:
It was the best new years evar! =D