New Year Celebration!

Användarvisningsbild
Sodamachine
Remu Bombhax

Re: New Year Celebration!

Inlägg av Sodamachine »

var ganska trångt att sova med 6 pers, en person fick sova på golvet, men det var ruskigt roligt!
Användarvisningsbild
Nac0n
Moon Rabbit

Inlägg av Nac0n »

*Fick sova på golvet*

I still dont regret coming =D
Användarvisningsbild
Aku
Ghost

Inlägg av Aku »

Nac0n skrev:*Fick sova på golvet*

I still dont regret coming =D

Skäms nästan lite för att jag hittade en plats att sova på istället för golvet under andra natten.

But awesome was awesome! :D
Bild
Användarvisningsbild
Kiyoshi
Yukari's Bitch

Inlägg av Kiyoshi »

Var riktigt nice, kan beskrivas som en vanlig meetup fast med en extra dag och en massa explosioner (och pizza för att inte nämna all ost)

Ska äntligen ta och införskaffa en luftmadrass så att man slipper ha dåligt samvete för att man sover på en madrass medan andra sover på golvet.
Användarvisningsbild
Gale
Ayaya!
Kontakt:

Inlägg av Gale »

Haha, som den gången på proxxi då jag fick den briljanta idén att hoppa ner från stolen för att det skulle vara "skönare" på golvet...ja ett tag kanske det var det :P No more.
Bild
Användarvisningsbild
Emperor
Lesser Youkai

Inlägg av Emperor »

Pizza, ost och touhou låter ju awesome. Själv vart det mest öl, fyverkeri och lite halv-kul/halv-tråkigt folk. *grumble, grumble* Jag skulle fan säkert kunna komma en dag sent till världens undergång.
En enorm meteor håller på att träffa jorden. Man ser den på himlen, man har vetat om den i flera veckor. Och så när det ska ske - alla har samlats för att beskåda undergången - då råkar jag försova mig och överlever på något jädra vänster. När jag vaknar drar jag ut, å bara "Hey guys! Nu är jag här!" ...ser allt annat helt förstört, alla döda och bara: "Ame vafan... jag ställde ju väckarklockan!"

That's me in a nutshell. /walci

Och sova på golv är ingenting för en riktig viking! På Närcon för två år sedan, hade jag inte hunnit få med underlag. Så jag sov bara på min jacka, extra kläder och hade ryggsäcken som kudde. Kände mig som en riktig boss-lodis! <3
=O!!!
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inlägg av saiyoucho »

It was the best new years evar! =D
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Skriv svar