Sommarmeetup-Tråden

Användarvisningsbild
Gale
Ayaya!
Kontakt:

Re: Sommar Meetup Tråden

Inlägg av Gale »

Hmm, kommer möjligen vara lägligt under juli med en veckolång meet-up, då har jag nämligen semester. Annars kommer ju vanliga helger fungera under hela sommaren, måste dock passa in det med min bror först så det inte blir en krock utav Dubstep-kaliber.

Och Nac0n, jag har inga problem med att åka 100 mil i "Hijack-vanen" ;)
Bild
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inlägg av saiyoucho »

Jag kommer väl plugga, jobba med musik, spela spel och stuff. Sen är det Närcon. Utöver det är jag inte säker. Min ledighet beror typ mest på hur mycket studier jag kommer ha. Vet inte om jag kommer ha någon form av inkomst över huvud taget efter Maj heller så det är väldigt oklart hur det blir med det.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Användarvisningsbild
Poplopsipo
Normal Modo

Inlägg av Poplopsipo »

Kiyoshi skrev:I'm in, så länge jag slipper bada

Så länge även jag slipper bada så är jag på.
Bild
Användarvisningsbild
oartige
Posting「Basic spellcard」

Inlägg av oartige »

Det låter väldigt äventyrligt att ses såhär. Jag skulle aldrig våga.
Användarvisningsbild
Sodamachine
Remu Bombhax

Inlägg av Sodamachine »

Så läskiga är vi inte :)
Användarvisningsbild
chum
Lesser Youkai

Inlägg av chum »

Det e ni visst det!
Användarvisningsbild
The-Core
QED「Ripples of 495 Years」

Inlägg av The-Core »

Jag skulle gärna vilja vara på, men det känns bara som om att jag skulle förstöra stämningen (alternativt vara den enda tjejen???) så jag skippar!
Men ni får ha det så bra ändå uvu
Bild
Adauchi
Ghost

Inlägg av Adauchi »

Gale skrev:...och Adauchi, ta dig inte vatten över huvudet. Lär att spara. :P

Kan folk hålla käften eller? Jag har redan ett sparkonto jag tappar pengar i varje månad. Jag tycker bara det är ovärt att spara undan allt jag får när jag inte ens jobbar heltid och kan få lån till bostad.

>=(

The-Core skrev:Jag skulle gärna vilja vara på, men det känns bara som om att jag skulle förstöra stämningen (alternativt vara den enda tjejen???) så jag skippar!

Tror inte folk har varit direkt överseriösa när de blivit "upprörda". Svårt att uttrycka sig skämtsamt över nätet. Vi kastar glåpord på varandra konstant (meetups), och om inte det förstör stämningen... Vet inte riktigt hur du skulle bära dig åt.

As for you being a girl. Sai is pretty feminine. /patchu
Användarvisningsbild
The-Core
QED「Ripples of 495 Years」

Inlägg av The-Core »

Adauchi skrev:
The-Core skrev:Jag skulle gärna vilja vara på, men det känns bara som om att jag skulle förstöra stämningen (alternativt vara den enda tjejen???) så jag skippar!

Tror inte folk har varit direkt överseriösa när de blivit "upprörda". Svårt att uttrycka sig skämtsamt över nätet. Vi kastar glåpord på varandra konstant (meetups), och om inte det förstör stämningen... Vet inte riktigt hur du skulle bära dig åt.

Hahah, kanske det, men det känns ändå som om att det finns ett hat mot mig bland vissa här på forumet pga saker jag postat, och det om något skulle kanske kunna förstöra stämningen???
Jag är faktiskt ganska blyg irl, så jag skulle nog inte prata så mycket utan mest observera, svara på tilltal, och kanske hoppa in i någon diskussion då och då.
Jag har även en tendens att vara väldigt artig när jag umgås med folk jag inte riktigt känner utanför konvent, alltså helt tvärt emot hur jag är online och speciellt på forumet.
It's... it's not like I want to go to a meetup and meet everyone or anything you baka..!

Adauchi skrev:As for you being a girl. Sai is pretty feminine. /patchu

Oh man, then I might not be so alone after all!
Bild
Användarvisningsbild
Okuulbin
Lesser Youkai

Inlägg av Okuulbin »

The-Core skrev:Jag är faktiskt ganska blyg irl, så jag skulle nog inte prata så mycket utan mest observera, svara på tilltal, och kanske hoppa in i någon diskussion då och då.
Jag har även en tendens att vara väldigt artig när jag umgås med folk jag inte riktigt känner utanför konvent, alltså helt tvärt emot hur jag är online och speciellt på forumet.
It's... it's not like I want to go to a meetup and meet everyone or anything you baka..!

Jag minns att jag hade ungefär samma attityd när jag gick på det andra meetupet ever tror jag och nu försöker jag se till att jag inte missar ett om jag kan. Det är helt okej att vara blyg under första meetupet är vad jag försöker säga. /walci
Unyu AWAY!
Bild
Skriv svar