Stockholmsmeetup i Sveroks Stockholmslokal 20/4
Re: Stockholmsmeetup i Sveroks Stockholmslokal
Den 20e april kan jag nog antagligen.
Kom på nu att möjligheten är väldigt stor att jag kan komma på den här meetupen om den blir av så här anmäler man sig som stor chans att man kommer.
- saiyoucho
- Pepsi Osbourne
- Kontakt:
Erikonr skrev:Kom på nu att möjligheten är väldigt stor att jag kan komma på den här meetupen om den blir av så här anmäler man sig som stor chans att man kommer.
Du glömde skriva vilket datum, om du nu inte menade båda.
Jag menade båda
Dock så kommer jag kanske att komma lite senare om det är den 20/4

Dock så kommer jag kanske att komma lite senare om det är den 20/4
Jag kan båda datumen! :3
En sak som jag insåg att jag glömt:
Alla som kommer behöver vara medlemmar i Touhou Sweden (sverokföreningen som vi arrar fysisk aktivitet genom, t.ex. då meetups på sverokkanslit och touhourummen på konvent.)
Föreningen har, för att få så mycket bidrag från sverok som möjligt, en årlig medlemsavgift på 50kr.
Jag är inte helt säker (ska dubbelchecka på onsdag), men det finns en god chans att sverok kommer vilja att vi ser till så att alla vi tar dit är betalande medlemmar. Vilket innebär att det kommer kosta 50kr för de som kommer dit för första gången (avgiften är årsavgift, så har man betalat en gång så är det chill för alla andra meetups vi kör fram tills nästa april.)
I bästa fall så kan vi bara se till att registrera medlemsinfo där och ta avgiften senare, men vi kan eventuellt behöva be om den på plats.
That being said, såvida inte folk blev avskräckta (hojta till så kan jag ta bort dig från listorna) och inte vill/kan nu så tror jag bestämt att vi kör på 20/4. Mest folk då :D
Alla som kommer behöver vara medlemmar i Touhou Sweden (sverokföreningen som vi arrar fysisk aktivitet genom, t.ex. då meetups på sverokkanslit och touhourummen på konvent.)
Föreningen har, för att få så mycket bidrag från sverok som möjligt, en årlig medlemsavgift på 50kr.
Jag är inte helt säker (ska dubbelchecka på onsdag), men det finns en god chans att sverok kommer vilja att vi ser till så att alla vi tar dit är betalande medlemmar. Vilket innebär att det kommer kosta 50kr för de som kommer dit för första gången (avgiften är årsavgift, så har man betalat en gång så är det chill för alla andra meetups vi kör fram tills nästa april.)
I bästa fall så kan vi bara se till att registrera medlemsinfo där och ta avgiften senare, men vi kan eventuellt behöva be om den på plats.
That being said, såvida inte folk blev avskräckta (hojta till så kan jag ta bort dig från listorna) och inte vill/kan nu så tror jag bestämt att vi kör på 20/4. Mest folk då :D

- Odden
- Kappa
- Kontakt:
Jag skulle jätte gärna vilja komma den 20/4, då har jag nog ingenting inbokat. :D
Odd, Odden, Owen, Björn, Wennerholm, Bob. Någon av dessa går bra.
Oh nej... man har gått och blivit bloggare...
http://oddbjornwennerholm.wordpress.com/
Oh nej... man har gått och blivit bloggare...
http://oddbjornwennerholm.wordpress.com/
- Sodamachine
- Remu Bombhax
Aku skrev:En sak som jag insåg att jag glömt:
Kan vara bra att editera denna information i första posten, då alla kanske inte läser allt på forumet.