Poplopsipo skrev:Om det blir Knivsta bygdegården,
Kuri: Baka mer då kanske? Budapesttårta och kolor

Poplopsipo skrev:Om det blir Knivsta bygdegården,
Adauchi skrev: Men vanliga Svensson kan nog bara vara lediga över helgen.
Poplopsipo skrev:Om det blir Knivsta bygdegården, skall vi samlas gemensamt i Stockholm en del kanske och åka upp tillsammans då?
Huh, har jag sagt något om alkohol?Kiyoshi skrev:Edit.
Soda, jag är ganska säker på att sveroks kansli har nolltolerans när det kommer till alkohol.
Egentligen borde vi som Sverokförening också ha nolltolerans. Jag är inte bekväm med att välja bygdegården över kansliet för en sak som alkohol. Nu behöver inte detta nödvändigtvis tas som en officiell tillställning i föreningens namn, men när alternativet är en lokal som kräver att det är just en tillställning i föreningens namn, så tycker jag att det oavsett lokal skulle se väldigt dåligt ut om vi valde att tillåta alkohol.Kiyoshi skrev:Soda, jag är ganska säker på att sveroks kansli har nolltolerans när det kommer till alkohol.
Kiyoshi skrev: Edit.
Soda, jag är ganska säker på att sveroks kansli har nolltolerans när det kommer till alkohol.
Nej, det var jag. Eftersom jag är lika bra på att leta information som en snigel, så bestämde jag mig för att fråga istället. Man vill ju trots allt inte bryta några regler av misstag.Sodamachine skrev:
Huh, har jag sagt något om alkohol?
Du har en poäng. Skulle kanske vara bra om man tog upp den frågan.Adauchi skrev: Egentligen borde vi som Sverokförening också ha nolltolerans. Jag är inte bekväm med att välja bygdegården över kansliet för en sak som alkohol. Nu behöver inte detta nödvändigtvis tas som en officiell tillställning i föreningens namn, men när alternativet är en lokal som kräver att det är just en tillställning i föreningens namn, så tycker jag att det oavsett lokal skulle se väldigt dåligt ut om vi valde att tillåta alkohol.