Meetup: Sverok Stockholms Kansli (Aug 30 - Sep 1)

Adauchi
Ghost

Meetup: Sverok Stockholms Kansli (Aug 30 - Sep 1)

Inlägg av Adauchi »

Saxar Facebook-inlägget.

Då var det dags! Hösten (sensommaren)s första meetup!

Träffa gänget! Spela Touhou! Lyssna på Touhou! Prata om Touhou! Ät Mystia! Bli ett med Touhou! Ptja, de flesta av er vet ju redan vad en meetup innebär.

Hela härliga händelsen kommer att ske i Sveroks Stockholms-kansli vid Lidnersgatan 10 i Kristineberg, Stockholm. Finns finfin Tunnelbaneanslutning dit och det tar 5-10 minuter att gå till lokalen.

Lokalen har dusch, plats att sova på (ta med liggunderlag!), kök med kylskåp, mikrovågsugn, osv. Internet finns, både trådlöst och trådat. Försök att hålla rent efter er. Diska gärna glas, koppar och tallrikar istället för att ta nya. Om ni använder varor från köket som ni inte har inhandlat själva så meddela Andreas, Mattias, Loke eller Michael, så att vi kan ersätta dessa. Det finns en del allergier hos de som använder lokalen och dessa står skrivna på kansliets kylskåp. Rätta er efter dem.

Viktigt att veta är att detta är en föreningsaktivitet. Alltså, det är Touhou Sweden som genom Sverok Stockholm står för lokalen. Vi vill därför att de som deltar och är 13 år fyllda, ska vara registrerade och betalande medlemmar i Touhou Sweden. Medlemskapet kostar 50 kr och sträcker sig över ett år. Sidan för registrering finns att hitta på http://www.touhou.se. Medlemsavgiften kan betalas i hand till Andreas eller via föreningens konto. Pengarna går naturligtvis till att vi ska kunna göra framtida konvent och träffar så mycket bättre! =)

Clearingnummer: 5257
Kontonummer: 10429 04
Senast redigerad av 2 Adauchi, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Emperor
Lesser Youkai

Re: Meetup(s) inför Confusion

Inlägg av Emperor »

Adauchi skrev: Edit: Sai ska tydligen komma hit från Japan över en vecka. Inväntar datum. Kunde vara kul att ha någon meetup då han är här. =D
Låter som en jäkligt bra idé.

...tycker för övrigt att stockholm lokalen är en bra idé också. /walci
=O!!!
Användarvisningsbild
Poplopsipo
Normal Modo

Inlägg av Poplopsipo »

Jag är väldigt pepp på en till meetup!

För mig spelar det inte så stor roll vart den är någonstans.

Jag kan kika runt lite om det finns lokaler i Skara, bra bussförbindelser dit.
Bild
Användarvisningsbild
Dragon Walker
Greater Fairy

Inlägg av Dragon Walker »

Jag är så med på ett till meet-up. Är garanterat ledig fram till slutet av Augusti, och sen börjar plugget. Därefter är det än så länge omöjligt för mig att avgöra när jag kan trilla förbi.
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inlägg av saiyoucho »

Adauchi skrev:Edit: Sai ska tydligen komma hit från Japan över en vecka. Inväntar datum. Kunde vara kul att ha någon meetup då han är här. =D
That I will.
12:e till 18:e. Men jag vet inte hur planeringen ser ut helt än. Det blir mindre än en vecka totalt med flyg och allt så det är riktig tajt med tid.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Adauchi
Ghost

Inlägg av Adauchi »

Jag är fortfarande på att dra ihop något även om du bara kan komma en liten stund någon enstaka dag. Ska du vara i Stockholm så kunde det vara kul att fixa något i sverok-lokalen. DOCK så kan jag nog inte mellan 12-18:e (för kort varsel), men det behöver ju inte stoppa er andra. ='>
Användarvisningsbild
saiyoucho
Pepsi Osbourne
Kontakt:

Inlägg av saiyoucho »

Kommer att komma förbi Stockholm. Inte helt säker med tider än men vi ska försöka kolla mer med planeringen nu ikväll. Tänkte kasta en del grejer från white canvas och stuff på er också.
Bild
Du har väl inte missat min musik? | .:Youtube:. | .:Soundcloud:. |
むきゅ!むきゅん!きゅきゅきゅん! Mukyu!~
Användarvisningsbild
Mithradates
Lesser Youkai

Inlägg av Mithradates »

Jag är intresserad av meetup, så länge som jag inte jobbar när det ska hållas kan jag nog men skulle nog kunna fixa ledigt isåfall.
Bild
Användarvisningsbild
WardenOath
Legenden

Inlägg av WardenOath »

Jag är intresserad, men avvaktar med att lova ut mig tills mer information är tillgänglig.
Adauchi
Ghost

Inlägg av Adauchi »

Lite nyfiken att höra från lite fler folk utanför Stockholmsområdet. Är Stockholm en jobbig destination för er? Har ni några förslag på var man skulle kunna hålla meetup som råkar ligga lite närmare er? Alla har inte råd eller tid att resa till Stockholm bara för att hänga med andra, så jag tycker att vi ska försöka hålla meetups lite här och där. =)
Skriv svar