Meetup: Sverok Stockholms Kansli (Aug 30 - Sep 1)
Re: Meetup(s) inför Confusion
Det är dessvärre oklart ännu vilka datum jag skulle kunna, bestämmer ni något datum förutom i Augusti månad så kanske det kan fixa sig med sista minuten och sådant roligt :).
Okej! Då har vi lite planer! Preliminärt datum är 16-18 Augusti. Lokalen kommer att vara Östuna Bygdegård utanför Uppsala, då Sverok-lokalen redan var bokad. Vi kommer förhoppningsvis att kunna boka Bygdegården men det får vi veta först imorgon. Håll tummarna!
jahopp, då är inte jag närvarande denna gången, ha det kul :D
Kommer antagligen komma sent på fredagen eller tidigt på lördagen, har nämligen en turnering att förlora den 16:e.

- WardenOath
- Legenden
Det finns en relativt stor chans att jag inte dyker upp den här gången, eftersom jag redan har planer den helgen.
Tänkt på att datumet endast är preliminärt, så ropa inte hej förrän Flan lekt klart.
Edit: Lokalen var redan bokad. Vi kommer nog tyvärr att behöva se till ett nytt datum.
Edit: Lokalen var redan bokad. Vi kommer nog tyvärr att behöva se till ett nytt datum.
- saiyoucho
- Pepsi Osbourne
- Kontakt:
Drar till Sverige imorrn morgon från Narita. Lättaste datumet att träffas skulle va 15:e i sthlm. Vet inte om jag kommer kunna kolla forumet tills jag e framme. Mellanlandar i korea och prag.
Vad säger ni? Ska vi försöka ordna meetup sista helgen i augusti/första helgen i september? Det vill säga 30-1:a.
- Poplopsipo
- Normal Modo