Nyårsmeetup 2013! 29 December till 2 Januari!
Re: Nyårsmeetup 2013! 29 December till 2 Januari!
Jag vet inte med all säkerhet, skulle vilja men får se hur planerna blir runt nyår. Jag tycker om att laga mat dock 

Jag kommer. :)
Förra gången var riktigt trevlig så det vore synd att missa det.
Kan nog vara där alla dagar om inget oväntat händer.
(varför har ni inte sett mig på månader? Har flyttat till Flandre)
Förra gången var riktigt trevlig så det vore synd att missa det.
Kan nog vara där alla dagar om inget oväntat händer.
(varför har ni inte sett mig på månader? Har flyttat till Flandre)
afbjgukasfbal SKD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ge mig din skype! (om du har) måste fan se dig mer D:
haha flyttat till Flandern? Så pass(ande), haha!
Ge mig din skype! (om du har) måste fan se dig mer D:
haha flyttat till Flandern? Så pass(ande), haha!

- Poplopsipo
- Normal Modo
Uppdatering!
"Då det kommer förekomma minderåriga personer på denna meetup så kommer vi även ha striktare regler gällande alkohol, vi kommer därför ha en alkoholansvarig som kommer lämna ut alkohol till dom som är 20+ och hälla upp till dom som är 18+. Alkoholen kommer förvaras inlåst som enbart den alkoholansvarige har tillgång till."
Detta kommer även stå i OP nu.
"Då det kommer förekomma minderåriga personer på denna meetup så kommer vi även ha striktare regler gällande alkohol, vi kommer därför ha en alkoholansvarig som kommer lämna ut alkohol till dom som är 20+ och hälla upp till dom som är 18+. Alkoholen kommer förvaras inlåst som enbart den alkoholansvarige har tillgång till."
Detta kommer även stå i OP nu.

Jag kommer kanske! Vet inte om det är något annat inplanerat, men så som det ser ut nu är jag ledig uvu
Är också allergisk mot mjölk, men jag har medicin så jag skulle nog klara av det ändå!
Är också allergisk mot mjölk, men jag har medicin så jag skulle nog klara av det ändå!
Betyder detta att man inte får ta med sig egen alkohol till lokalen? :cPoplopsipo skrev:"Då det kommer förekomma minderåriga personer på denna meetup så kommer vi även ha striktare regler gällande alkohol, vi kommer därför ha en alkoholansvarig som kommer lämna ut alkohol till dom som är 20+ och hälla upp till dom som är 18+. Alkoholen kommer förvaras inlåst som enbart den alkoholansvarige har tillgång till."
Eftersom att vi följer lagen om langning så är det okej att ta med sig det man själv får köpa ut. T.ex så kan någon som har fyllt 18 ta med sig folköl eller låghaltig cider, men den kommer att låsas in. Samma gäller för 20+ och det som bara går att köpa på systemet. Vill man ha ut sin sprit så säger man bara till ansvarig som låser upp och lämnar ut det man vill ha. Poängen är att spriten inte ska finnas lättillgänglig. Genom att ha det här systemet så förebygger vi slarv/misstag och ser mer ansvarsfulla ut.
tl;dr
Du får ta med sprit och spriten du tar med dig är 100% din, men vi kommer att låsa in den och ha en ansvarig nyckelbärare man får fråga.
tl;dr
Du får ta med sprit och spriten du tar med dig är 100% din, men vi kommer att låsa in den och ha en ansvarig nyckelbärare man får fråga.
- WardenOath
- Legenden
Jag kommer med största sannolikhet att dyka upp, förutsatt jag typ inte får en meteorit i skallen. 

Ser enormt fram emot Nyårsmeetupen.
Dags att fixa julprofilbild också
Dags att fixa julprofilbild också

Also väldigt taggad.
(Also väldigt julavatar.)
Någon som är sugen på att planera storkok i förväg?
(Also väldigt julavatar.)
Någon som är sugen på att planera storkok i förväg?

- Poplopsipo
- Normal Modo
Jag och Neriel pratade nyligen om detta. Det mesta är upp till de som lagar maten men det skadar aldrig att ha en preliminär lista att utgå ifrån. Folk, kom med matförslag!Aku skrev:Någon som är sugen på att planera storkok i förväg?
Det finns en nyöppnad Thai-takeaway 10 minuter promenad från bygdegården.
Neriel skrev:Stora portioner, smakar bra.