Jag snackade med lite folk som var på Närcon om en lokal i Skövde, och sade att jag skulle posta lite foton, så... Här får ni det.
Imguralbum
Lokalen är Nyeport, och är gratis, och man får sova där. Ingen alkohol. Det är rätt pro. Det brukar komma in lite småpojks från utanför (det är en... ja, jag vet inte riktigt. Tror det är en fritidsgård?) Iallafall var vi där hela helgen och det var bara en gång en kille kom in och undrade om vi hade fifa. Sen spelade han och hans kompis Street Fighter i ungefär en minut. På var sin konsol. Mot datorn. Sen gick de igen.
Nyeport
Det finns en pizzeria brevid, ett Netto lite längre bort (tre minuter), tågstationen är 5~7 minuter, och innerstan (det lilla skövde har) är typ 10 min. Där finns liksom Willys och matställen och sånt.
Möjlig möteslokal@Skövde
- Sodamachine
- Remu Bombhax
Re: Möjlig möteslokal@Skövde
Oj vilket mys-ställe!
Detta är ju väldans trevlans. Öppna ytor och plats för datorer. Köket såg bra ut det med.
Man får läsa på lite om hur bokningarna går till sen kanske man har en del meetups att se fram emot.
Man får läsa på lite om hur bokningarna går till sen kanske man har en del meetups att se fram emot.

Jag älskar denna potentiella meetuplokal. I'd say its worth checking into :D.
Gången jag bokade där var det bara att jag gick dit och snackade med deras ansvarige.Gale skrev:Man får läsa på lite om hur bokningarna går till sen kanske man har en del meetups att se fram emot.
- Poplopsipo
- Normal Modo
Yay! Äntligen en potentiell meetup-lokal som jag bor rimligt nära. Det är en riktigt trevlig lokal, har varit där och spelat Magic en gång =D

Det här kan bli något för nästa meetup.
- KennyMan666
- Shikigami
- Kontakt:
Nyeport är en bra lokal, Skövde Feskmarknad och European Speedster Assembly hålls där nuförtiden.
Ska ni ha någon meetup där kan det mycket väl hända att jag hoppar på tåget, det tar bara någon timme från Göteborg!
Ska ni ha någon meetup där kan det mycket väl hända att jag hoppar på tåget, det tar bara någon timme från Göteborg!